Miten voimme auttaa?

Mitä tapahtuu, jos auto hajoaa tai sattuu onnettomuus?

Europcar tarjoaa 24/7 hätäapua tiellä tapahtuneisiin hajoamisiin ja onnettomuuksiin.


Onnettomuuden tapahtuessa ja jos on loukkaantuneita, soita ensin hätänumeroon.


Euroopassa: soita 112


Kun loukkaantuneista on huolehdittu:

👉 Soita tiepalveluun ja kerro tiedot: (Tiepalvelun numero löytyy joko vuokrasopimuksesta tai avaimista)

  • Rekisterinumero
  • Merkki ja malli
  • Väri (jos tiedossa)
  • Vian luonne
  • Auton tarkka sijainti (jos auto on viety hinauspalvelun toimesta, ilmoita hinausauton palvelun nimi helpottaaksesi asiaa)
  • Yhteystieto
  • Missä avaimet ovat

👉 Tee kirjallinen onnettomuusraportti / vaurioraportti. (Löydät lomakkeen tähän auton asiakirjoista tai klikkaa tästä ladataksesi.)

  • Onnettomuusraportin tai vaurioraportin tulee sisältää erityisesti:
  • Osallisena olleiden henkilöiden nimet ja osoitteet.
  • Mahdolliset todistajat
  • Kuvat, jos sinulla on niitä.
  • Osallisina olleiden ajoneuvojen rekisterinumerot.
  • Poliisin tiedostonumero.
  • Kertomuksesi tapahtuneesta.


Toimita onnettomuusraportti Europcar-asemalle tai sähköpostitse maasi asiakaspalveluun.


Vaikka vahingot olisivat vähäisiä, kuten naarmuja, sinun on laadittava kirjallinen onnettomuusraportti ja toimitettava se Europcar-asemalle.


Oliko vastaus hyödyllinen?
Kiitos vastauksesta

Etkö löytänyt vastausta kysymykseesi?

Oliko vastaus hyödyllinen?
Kiitos vastauksesta