Kysymyksiä ja vastauksia

Mikä on Europcar Privilege?

Privilege on Europcarin kanta-asiakasohjelma, jossa on kolme eri tasoa: Club, Executive ja Elite. Liittymällä jäseneksi saat upeita etuja ja nopeutat sekä varaamista että auton noutoa. Lue lisää Privilege-ohjelmastamme.

Onko Privilege-jäsenyys ilmainen?

Kyllä, Europcar ei veloita Privilege-jäsenyydestä maksua.

Kuinka saan Europcarin ID-numeron / liityn jäseneksi?

Jäseneksi voit liittyä nettisivuillamme tai täyttämällä hakemuksen toimipisteessämme. Lue lisää Privilege-ohjelmastamme.

Kuinka saan Privilege-korttini?

Täytät korttihakemuksen ja kortti postitetaan sinulle 2 - 4 viikon kuluessa.

Mitkä ovat Privilege-ohjelman eri tasot?

Privilege-jäsenyydessä on kolme eri tasoa perustuen 12 kuukauden vuokrausten - tai vuokrausvuorokausien määrään.

  • - Privilege Club on perustaso, jonka vaatimuksena on vähintään yksi vuokraus.
  • - Privilege Executive tason saavuttaa 10-24 vuokrauksella tai 40 vuokrausvuorokaudella / vuosi.
  • - Privilege Elite tason saavuttaa 25 + vuokrauksella tai 85 vuokrausvuorokaudella / vuosi.

 

Lue lisää Privilege-ohjelmastamme.

Mitä hyötyä minulle on jäsenyydestä? Kuinka saan Privilege-edut käyttööni?

Kun liityt jäseneksi, saat Europcar ID-numeron, jonka avulla mm. nopeutat varauksen tekemistä ja saat yrityksesi sopimushinnat automaattisesti varaukseesi. ID-numerolla voit myös rekisteröityä Ready Service -asiakkaaksi, jolloin nopeutat myös auton noutoa. Jokainen vuokrauksesi rekisteröityy Privilege-tilillesi ja edut määräytyvät niiden mukaan. Ilmoita varausta tehdessäsi Europcar ID -numerosi ja näytä Privilege-korttisi autoa noutaessasi.

Kirjautuvatko kaikki vuokraukset Privilege-ohjelmaan?

Kaikki vuokraukset, joissa on käytetty julkista-, yritys- tai tarjoushintaa, kirjautuvat Privilege-ohjelmaan. Poikkeuksena ovat tietyt erikoishintaiset vuokraukset, kuten sijaisautovuokraukset, palkintovuokraukset, tour operator -vuokraukset.

Tarkemmin Privilege-ohjelman ulkopuolelle jäävistä vuokrauksista löydät Privilege-ohjelman ehdoista. Lue lisää Privilege-ohjelmastamme.

Mistä voin tarkistaa Privilege-saldoni eli kuinka paljon vuokrauksia minulle on kertynyt?

Voit tarkistaa vuokraustesi saldon valitsemalla ylävalikosta My Europcar ja kirjautumalla sisään. Huomioithan, että vuokraukset näkyvät järjestelmässä kuuden viikon kuluessa vuokrauksen päättymisestä.

Miten toimin, jos kaikki vuokraukseni eivät ole kirjautuneet Privilege-ohjelmaan?

Mikäli vuokraus ei ole kirjattu Privilege-ohjelmaan kuuden viikon kuluessa vuokrauksen päättymisestä, ota yhteyttä Varauspalveluumme. Huomiothan, että esimerkiksi sijaisauto- ja palkintovuokraukset eivät kuulu Privilege-ohjelman piiriin.

Mitä, jos Privilege-korttini katoaa, varastetaan tai kortti ei toimi?

Jos korttisi katoaa, varastetaan tai se vahingoittuu, ota heti yhteyttä Varauspalveluumme. Toimitamme sinulle uuden kortin.

Olen unohtanut Europcar ID -numeroni. Mitä teen?

Voit tarkistaa ID-numerosi Europcar Privilege -kortista (kortin etupuolella ID-merkinnän alla). ID-numeron löydät myös viimeisimmästä Europcarin autonvuokrauskuitista tai vuokrasopimuksesta, kohdasta "ID". Numeron voit etsiä myös kotisivuiltamme My Europcar -osiossa (syötä varausnumero ja sukunimesi). Tai voit myös mennä My Europcar -osioon ja klikata "Unohditko Europcar ID:si", jolloin voit etsiä ID-numerosi esimerkiksi lentoyhtiön kanta-asiakasnumerolla tai ajokorttisi numerolla. Voit tiedustella asiaa myös sähköpostilla myynti@europcar.fi.

Olen unohtanut salasanani. Mitä teen?

Saadaksesi salasanasi, mene My Europcar -osioon ja klikkaa "Unohditko salasanasi". Järjestelmä pyytää sinulta vastausta salaiseen kysymykseen, jonka olet itse valinnut luotaessa Europcar ID-numeroa. Oikean vastauksen annettuasi, saat uuden salasanan ID-numeroon määriteltyyn sähköpostiisi. Vaihda salasana, kun seuraavan kerran kirjaudut My Europcariin. Mikäli salasanan kanssa on ongelmia, voit myös ottaa yhteyttä meihin sähköpostilla info@europcar.fi.

Haetko autonvuokrauskumppania? Olemme tavoitettavissa puhelimella tai sähköpostilla: 040 3062 600 | myynti@europcar.fi

Uusi sovellus. Uudet ominaisuudet.

Lataa Europcar-sovellus iPhonelle, iPadille ja Androidille nyt!!

Lue lisää