Vuokrauksen aikana

Mistä tiedän, onko ajettavien kilometrien määrä rajoitettu?

Vapaat kilometrit tarkoittaa, että voit ajaa niin paljon kuin haluat. Pyydämme kuitenkin huomioimaan, ettei yhden kuljettajan tulisi ajaa liian pitkää matkaa kerralla ilman asianmukaisia taukoja.

Rajoitut kilometrit tarkoittaa, että vuokraukseen sisältyy tietty määrä kilometrejä ja ylimeneviltä kilometreiltä peritään lisämaksu. Vuokrasopimuksesta näet, paljonko kilometrejä vuokraukseesi sisältyy ja paljonko ylikilometriveloitus on.

Sivun alkuun
Takaisin

Mitä teen, jos kadotan auton avaimen?

Ota yhteyttä toimipisteeseen, josta auto on noudettu. Mikäli kyseinen toimipiste ei ole avoinna, ota yhteyttä Europcarin 24h tiepalveluun tai muuhun annettuun hätätapausnumeroon.

Maasta ja sijainnistasi riippuen uuden avaimen saanti voi kestää 24 - 48 tuntia. Kadonneesta avaimesta ja uuden toimittamisesta peritään maksu.

Sivun alkuun
Takaisin

Missä tilanteissa vuokrasumma voi muuttua?

Tietyt vuokrasopimukseen tehtävät muutokset saattavat edellyttää lisämaksua. Esimerkkejä:

  • tankkauspalvelumaksu ja puuttuva polttoaine voidaan veloittaa, jos autossa ei palautushetkellä ole samaa määrää polttoainetta kuin mitä siinä oli vuokralle otettaessa 
  • auto vahingoittuu tai se varastetaan
  • vuokra-aikaa pidennetään
  • auto palautetaan eri paikkaan kuin mitä vuokrasopimuksessa oli alun perin sovittu
  • lisäkilometriveloitus (jos hintaan ei kuulu rajoittamaton kilometrimäärä)
  • auto palautetaan vuokraamon aukioloaikojen ulkopuolella
  • autosta puuttuu varusteita

Sivun alkuun
Takaisin

Missä tilanteissa vuokrasumma voi muuttua?

Tietyt vuokrasopimukseen tehtävät muutokset saattavat edellyttää lisämaksua. Esimerkkejä:

  • tankkauspalvelumaksu ja puuttuva polttoaine voidaan veloittaa, jos autossa ei palautushetkellä ole samaa määrää polttoainetta kuin mitä siinä oli vuokralle otettaessa 
  • auto vahingoittuu tai se varastetaan
  • vuokra-aikaa pidennetään
  • auto palautetaan eri paikkaan kuin mitä vuokrasopimuksessa oli alun perin sovittu
  • lisäkilometriveloitus (jos hintaan ei kuulu rajoittamaton kilometrimäärä)
  • auto palautetaan vuokraamon aukioloaikojen ulkopuolella
  • autosta puuttuu varusteita

Sivun alkuun
Takaisin

Mitä teen, jos auto hajoaa tai joudun onnettomuuteen?

Teknisen vian sattuessa, ota yhteyttä Europcarin 24h tiepalveluun. Sieltä annetaan ohjeet ja toimitetaan apua.

Sivun alkuun
Takaisin

Mitä teen, jos kadotan auton avaimen?

Ota yhteyttä toimipisteeseen, josta auto on noudettu. Mikäli kyseinen toimipiste ei ole avoinna, ota yhteyttä Europcarin 24h tiepalveluun tai muuhun annettuun hätätapausnumeroon.

Maasta ja sijainnistasi riippuen uuden avaimen saanti voi kestää 24 - 48 tuntia. Kadonneesta avaimesta ja uuden toimittamisesta peritään maksu.

Sivun alkuun
Takaisin

Mistä tiedän, onko ajettavien kilometrien määrä rajoitettu?

Vapaat kilometrit tarkoittaa, että voit ajaa niin paljon kuin haluat. Pyydämme kuitenkin huomioimaan, ettei yhden kuljettajan tulisi ajaa liian pitkää matkaa kerralla ilman asianmukaisia taukoja.

Rajoitut kilometrit tarkoittaa, että vuokraukseen sisältyy tietty määrä kilometrejä ja ylimeneviltä kilometreiltä peritään lisämaksu. Vuokrasopimuksesta näet, paljonko kilometrejä vuokraukseesi sisältyy ja paljonko ylikilometriveloitus on.

Sivun alkuun
Takaisin

Mitä teen, jos auto varastetaan?

Varastetun auton avain ja poliisiraportti on toimitettava lähimpään Europcarin toimipisteeseen.

Sivun alkuun
Takaisin

Mitä teen, jos auto hajoaa tai joudun onnettomuuteen?

Teknisen vian sattuessa, ota yhteyttä Europcarin 24h tiepalveluun. Sieltä annetaan ohjeet ja toimitetaan apua.

Sivun alkuun
Takaisin

Mitä teen, jos auto varastetaan?

Varastetun auton avain ja poliisiraportti on toimitettava lähimpään Europcarin toimipisteeseen.

Sivun alkuun
Takaisin

Haetko autonvuokrauskumppania? Olemme tavoitettavissa puhelimella tai sähköpostilla: 040 3062 600 | myynti@europcar.fi

Uusi sovellus. Uudet ominaisuudet.

Lataa Europcar-sovellus iPhonelle, iPadille ja Androidille nyt!!

Lue lisää